logo
شاهسون سیر دانا
- شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری / شماره ثبت: 501387
021 8834 4341
شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18
shahsavanseir2@
shahsavanseir@

تور ترکیبی کنیا و اوگاندا و رواندا

تابستان 1403 / 15شب و 16 روز 16 روزه از 8 شهریور 1403 موجود کد 721 رزرو/خرید آنلاین
63,000,000 تومان + 3,340 دلار +170 دلار هزینه ویزا
جاذبه‌ها:

 کنیا

پارک ملی دروازه جهنم و تجربه دوچرخه سواری در این پارک و تماشای گونه های حیات وحش - آبشار تامسون - بنای شاخص خط استوا - دریاچه نایواشا؛ قایق سواری و دیدن اسب های آبی -پارک ماسایی مارا و سافاری و امکان دیدن گونه های حیات وحش از جمله، گورخر، زرافه، شیر، یوزپلنگ، وایلدبیست، بوفالو ایمپالا، غزال تامپسون، اسب های آبی و انواع پرندگان - تماشا و عکاسی از اسب های آبی و کرکودیلها - آشنایی با قبیله ماسایی ها و فرهنگ و رسومشان 

اوگاندا
پارک زرافه ها در لانگاتا و  تجربه غذا دادن به آن ها - سه آبشار مرتفع سی پی - آشنایی با مراحل تولید قهوه در کشور اوگاندا - قایق سواری در رود نیل - مجسمه گاندی - بنای شاخص کاشف انگلیسی - مسجد قذافی - بازدید از بنای شاخص خط استوا - برنامه اختیاری پارک گوریل ها یا قایق سواری سه ساعته برای بازدید از جزایر دریاچه، امکان بازدید از گونه های حیات وحش اوگاندا مانند درناها، گورخر، ایمپالا، زیپ لاین و کانو سواری رواندا
منطقه Downtown شهر کیگالی - موزه نسل کشی 

رواندا
منطقه Downtown شهر کیگالی - موزه نسل کشی 

آلبوم عکس

3 از 11
اطلاعات حرکت
محل حرکت: فرودگاه امام خمینی
زمان حرکت: پنج شنبه 1403/06/08 - ساعت 22:45
وسیله نقلیه اصلی: هواپیما قطر ایرویز
وسیله نقلیه محلی: وسیله نقلیه توریستی
کشور‌ مورد بازدید: کنیا
درجه سختی:
امروز 01 آبان 1403
شنبه یک دو سه چهار پنج جمعه
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
اجرای تور تعطیل

اقامت و پذیرایی

روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط محل توضیح
1 - - - - هواپیما گردشگر هواپیما قطرایرویز
2 هواپیما هواپیما رستوران هتل گردشگر رستوران هتل گردشگر هتل 4 ستاره کنیا ‌ نایروبی
3 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل شاهسون سیر هتل 4 ستاره کنیا ‌نایواشا
4 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل شاهسون سیر هتل 4 ستاره کنیا ‌نایواشا
5 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل شاهسون سیر هتل 4 ستاره کنیا ‌ماسایی مارا
6 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل شاهسون سیر هتل 4 ستاره کنیا ‌ماسایی مارا
7 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل گردشگر رستوران هتل گردشگر هتل 4 ستاره کنیا ‌ نایروبی
8 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل گردشگر رستوران هتل گردشگر هتل 4 ستاره اوگاندا ‌ سی پی
9 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل گردشگر رستوران هتل گردشگر هتل 4 ستاره اوگاندا ‌ سی پی
10 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران هتل گردشگر رستوران هتل گردشگر هتل 4 ستاره اوگاندا ‌ جینجا
11 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران (منو انتخابی) گردشگر رستوران هتل گردشگر هتل 4 ستاره اوگاندا ‌ کامپالا
12 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران (منو انتخابی) گردشگر رستوران (منو انتخابی) گردشگر هتل 3 ستاره اوگاندا ‌ بونیونی
13 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران (منو انتخابی) گردشگر رستوران (منو انتخابی) گردشگر هتل 3 ستاره اوگاندا ‌ بونیونی
14 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران (منو انتخابی) گردشگر رستوران (منو انتخابی) گردشگر هتل 4 ستاره رواندا کیگالی
15 رستوران هتل شاهسون سیر رستوران (منو انتخابی) گردشگر رستوران (منو انتخابی) گردشگر هواپیما قطرایرویز
16 هواپیما گردشگر - - - - -
اقامت‌ها: 2 شب هواپیما 11 شب هتل 4 ستاره 2 شب هتل 3 ستاره
سهم شاهسون‌سیر کلا 21 وعده غذا شامل: 13 وعده صبحانه 4 وعده ناهار 4 وعده شام
سهم مسافر کلا 22 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه 10 وعده ناهار 11 وعده شام

برنامه سفر

1

ساعت 23:35 از فرودگاه امام خمینی به سمت فرودگاه دوحه پرواز خواهیم کرد پس از توقف کوتاه با پرواز دوم عازم نایروبی خواهیم شد

2

نایروبی: پرواز از دوحه به نایروبی و پس از رسیدن به انجام امورات ویزا و تعویض پول و خرید سیم کارت می پردازیم. در ادامه برای استرراحت به هتل می رویم

3

نایواشا: پس از صرف صبحانه و راهی نایواشا خواهیم شد. سپس برای گشت به ورودی پارک ملی دروازه جهنم خواهیم رفت در آنجا در صورت تمایل با دوچرخه به کشف این پارک زیبا و تماشای گونه های حیات وحش خواهیم پرداخت. در ادامه برای استراحت به هتل باز خواهیم گشت.

4

نایواشا: پس از صرف صبحانه راهی آبشار تامسون خواهیم شد. بعد از عکاسی و پیاده روی در محل سایت این آبشار زیبا سری به بنای شاخص خط استوا خواهیم زد.این روز، روز خاصی برای همسفران خواهد بود به این علت که در یک روز تجربه ی سفر به هر دو نیم کره جنوبی و شمالی را خواهند داشت. راهنمای برنامه در رابطه با این خط فرضی توضیحات شنیدنی خواهد داد. سپس برای قایق سواری و دیدن اسب های آبی به همراه عقاب ماهیگیر به دریاچه نایواشا می رویم. در ادامه به استراحت در هتل می پردازیم.

5

ماسای مارا: پس از صرف صبحانه راهی شهر ناروک شده و در ادامه مسیر ماسای مارا در رستوران نهار میل می کنیم پس از رسیدن به هتل و تحویل اتاقها، برای سافاری عصر هنگام پارک ماسایی مارا راهی یکی از دروازه های پارک ماسای مارا میشویم پس از رجیستر کردن نام همسفران، پیمایشی برای دیدار از حیات وحش خواهیم داشت عکاسی از غروب آفتاب تماشای آفتاب در لابلای درختان آکاسیا زینت بخش این روز از سفرمان خواهد بود. سپس به هتل می رویم.

6

ماسای مارا: پس از صرف صبحانه قبل از طلوع آفتاب به پارک ماسای مارا می رویم بهترین لحظات عکاسی از حیات وحش صبح و زمان عصر می باشد در این روز فرصت خوبی خواهیم داشت تا از دیدن گونه های حیات وحش از جمله، گورخر، زرافه، شیر، یوزپلنگ، وایلدبیست، بوفالو ایمپالا، غزال تامپسون، اسب های آبی و انواع پرندگان لذت ببریم بدیهی است در تایم سافاری توضیحات تخصصی سرپرست برنامه در مورد گونه ها به همسفران علاقمند به حیات وحش ارائه خواهد شد، اگر خوش شانس باشیم می توانیم کرگدن، پلنگ، مانگوز و درنا ببینیم صد در صد نیست اما بستگی به شانسمان دارد، از باند فرودگاه کوچک ماسایی مارا و همچنین نقطه مرزی میان دو کشور کنیا و تانزانیا بازدید خواهیم کرد در نزدیکی رود مارا ناهار را به صورت پیک نیک لانچ میل خواهیم کرد و در ادامه بصورت پیاده با حمایت رنجرهای پارک در کنار رود مارا به تماشا و عکاسی از اسب های آبی و کرکودیلها خواهیم پرداخت عصر هنگام سری به دهکده ماسایی ها خواهیم زد و پس از تماشای مراسم خوش آمد گویی مردمان قبیله با فرهنگ و رسوم و معماری این مردمان آشنا خواهیم شد. در ادامه زمانی برای خرید از صنایع دستی ماسایی ها خواهیم داشت.

7

نایروبی: پس از صرف صبحانه به سوی نایروبی عازم شده و نهار را در طی مسیر میل خواهیم کرد مسیر ماسایی مارا تا نایروبی حدود ۸ ساعت بسته به میزان ترافیک طول میکشد. شام را در هتل میل کرده و استراحت خواهیم نمود.

8

سی پی: پس از چک اوت هتل، برای خرید صنایع دستی کشور کنیا به بازار ماسای مارکت رفته و در ادامه راهی دیدن پارک زرافه ها در لانگاتا خواهیم شد و از تجربه غذا دادن به این حیوانات دوست داشتنی لذت خواهیم برد. در ادامه برای پرواز عازم فرودگاه میشویم، از نایروبی به کیسومو پرواز میکنیم و وارد خاک اوگاندا می شویم. ترانسفر به هتل در سی پی

9

سی پی: صبح زود قبل از طلوع آفتاب و پس از صرف صبحانه به سوی سه آبشار مرتفع سی پی پیمایش می کنیم در طول مسیر با مراحل تولید قهوه در کشور اوگاندا آشنا می شویم نهار را در مکانی با چشم انداز رویایی صرف نموده و به سوی هتلمان بازخواهیم گشت.

10

جینجا: پس از صرف صبحانه و انجام چک اوت هتل رهسپار شهر جینجا خواهیم شد این شهر کوچک در ساحل رود نیل واقع شده است پس از تحویل اتاقها و صرف نهار برای قایق سواری به کنار نیل زیبا خواهیم رفت از مجسمه گاندی، سرچشمه نیل و بنای شاخص کاشف انگلیسی بازدید کرده و به عکاسی از پرنده های زیبا و منظره غروب دریاچه ویکتوریا خواهیم پرداخت.

11

کامپالا: پس از صرف صبحانه به سوی پایتخت اوگاندا شهر کامپالا ادامه مسیر خواهیم داد. از مسجد قذافی که بزرگترین مسجد اوگاندا می باشد دیدن کرده و از پله های منار مسجد بالا می رویم و از تماشای چشم انداز شهر بر فراز مناره مسجد لذت می بریم. سپس برای استراحت به هتل خواهیم رفت.

12

بونیونی: صبح زود پس از صرف صبحانه و چک اوت هتل راهی غرب کشور اوگاندا می شویم در طی مسیر از بنای شاخص خط استوا بازدید خواهیم نمود حدود ساعت سه به کنار دریاچه زیبای بونیونی خواهیم رسید پس از صرف نهار به استراحت خواهیم پرداخت.

13

بونیونی: امروز دوستانی که علاقه مند به دیدن گوریل ها از نزدیک هستند میتوانند برنامه اختیاری 1 روزه برای دیدن گوریل ها را انتخاب کنند که هزینه این برنامه 1 روزه 700 دلار است که صبح زود راهی پارک گوریل ها می شوند و عصر به اقامتگاه باز میگردند، اما دوستانی که به پارک گوریل نمیروند بعد از صرف صبحانه قایق سواری سه ساعته برای بازدید از جزایر دریاچه، امکان بازدید از گونه های حیات وحش اوگاندا مانند درناها، گورخر، ایمپالا و صرف ناهار، وقت آزاد در دریاچه بونیونی و میتوان به صورت اختیاری از زیپ لاین و کانو سواری استفاده کرد. عصر هنگام برای دیدن چشم انداز غروب دریاچه و صرف نوشیدنی عازم لوکیشنی خاص می شویم.

14

کیگالی: پس از صرف صبحانه و چک اوت، عازم مرز اوگاندا و رواندا می شویم. پس از انجام امورات مرزی، به تهیه سیم کارت و چنج پول پرداخته و به هتلمان می رویم.

15

پس از صرف صبحانه و چک اوت از منطقه Downtown شهر بازدید می نماییم. در ادامه از موزه نسل کشی دیدن کرده در ادامه عازم فرودگاه میشویم. پرواز از کیگالی به دوحه

16

پرواز از دوحه به تهران

لوازم ضروری

  • 1- مدارک شناسایی
  • 2- کوله پشتی چند روزه
  • 3- کیسه خواب یا پتو مسافرتی
  • 4- داروهای شخصی
  • 5- لباس مناسب فصل
  • 6- لباس اضافه
  • 7- گذرنامه
  • 8- کفش پیاده روی

لوازم پیشنهادی

  • 1- کرم ضد آفتاب
  • 2- دمپایی
  • 3- ملحفه
  • 4- کلاه و عینک آفتابی
  • 5- حوله
  • 6- دوربین عکاسی
  • 7- کوله پشتی چند روزه

درباره سفر

توضیحات مهم

شرایط و مقررات

سایر خدمات

فرم ثبت نام یا رزرو سفر به زودی...

قابل پرداخت توسط تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
نوع ثبت نام تعداد نفرات نام و نام خانوادگی موبایل ایمیل مبلغ قابل پرداخت
هر نفر: 63,000,000 تومان + 3,340 دلار
63,000,000 تومان + 3,340 دلار

سایر روش‌های پرداخت

در صورتی‌که به هر دلیلی امکان ثبت‌نام آنلاین برای شما میسر نبود می‌توانید پس از تماس تلفنی و اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، مبلغ این سفر را به حسابهای زیر واریز و مشخصات فیش واریزی خود را از طریق تماس تلفنی به همکاران ما اطلاع دهید.
نام بانک شماره کارت شماره حساب صاحب حساب
پارسیان 6221061207610298 47000405307606 مونا شاهسون بغدادی
ملت 6104337843838903 5630408758 مونا شاهسون بغدادی

تورهای همزمان با این تور 1403/06/08

نام سفر
مدت
8 روزه
9 روزه