logo
شاهسون سیر دانا
- شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری / شماره ثبت: 501387
021 8834 4341
شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18
shahsavanseir2@
shahsavanseir@

تور اروپا

فرانسه+اسپانیا(پاریس بارسلونا) 9 روزه از 20 دی 1403 موجود کد 1542 رزرو/خرید آنلاین
از 49,900,000 تومان + 2,290 یورو
جاذبه‌ها:

میدان شاردوگول
خیابان شانزه لیزه
طاق پیروزی
میدان کونکورد
ساختمان اپرا
معبد پانتئون
پارک لوکزامبورگ
برج ایفل
بازدید کامل از موزه لوور پاریس
بازدید کامل از کاخ ورسای
سازه اتومیوم
ساختمان اتحادیه اروپا
کاخ سلطنتی
کلیسای سنت میشل
ساختمان دیوان عدالت
میدان بزرگ بروکسل (گرند پلازا)
میدان دام
کاخ سلطنتی
کلیسای سلطنتی
میدان موزه
میدان رامبرانت
دهکده زانس شانس

آلبوم عکس

3 از 11
اطلاعات حرکت
محل حرکت: فرودگاه امام خمینی
زمان حرکت: پنج شنبه 1403/10/20 -
وسیله نقلیه اصلی: هواپیما قطرایرویز
وسیله نقلیه محلی: هواپیما
کشور‌ مورد بازدید: نامشخص
درجه سختی:
امروز 01 آبان 1403
شنبه یک دو سه چهار پنج جمعه
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
اجرای تور تعطیل

اقامت و پذیرایی

روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط محل توضیح
1 - - - - - - -
2 رستوران هتل شاهسون سیر - - - - هتل 4 ستاره -
3 رستوران هتل شاهسون سیر - - - - هتل 4 ستاره -
4 رستوران هتل شاهسون سیر - - - - هتل 4 ستاره -
5 رستوران هتل شاهسون سیر - - - - هتل 4 ستاره -
6 رستوران هتل شاهسون سیر - - - - هتل 4 ستاره -
7 رستوران هتل شاهسون سیر - - - - هتل 4 ستاره -
8 رستوران هتل شاهسون سیر - - - - هتل 4 ستاره -
9 رستوران هتل شاهسون سیر - - - - هتل 4 ستاره -
اقامت‌ها: 8 شب هتل 4 ستاره
سهم شاهسون‌سیر کلا 8 وعده غذا شامل: 8 وعده صبحانه
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.

برنامه سفر

1

پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. از فرودگاه امام خمینی به سمت فرودگاه پاریس پرواز کرده و در آنجا، پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به پاریس را با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه جهت آشنایی با عروس شهرهای اروپا خواهیم گذراند.

2

امروز با پاریس، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور فرانسه، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در گشت امروز به قصد دیدن اماکنی مانند کلیسای نوتردام، بلوار سن ژرمن،خیابان ریوولی و کلیسای ساکره کور از هتل خارج می‌شویم. پس از صرف ناهار در یک رستوران محلی، بعد از ظهر را در اختیار داریم تا در خیابان شانزه لیزه قدمی بزنیم یا نوشیدن قهوه‌ی فرانسه را در یکی از کافه‌های تپه مونت مارتر تجربه کنیم.

3

روز سوم اقامتمان در پاریس با گشتی دیگر در این شهر باشکوه آغاز می‌شود. امروز با همراهی راهنمای محلی به بازدید از خیابان شانزه لیزه، برج ایفل، ساختمان اپرای گارنیه، دروازه پیروزی و میدان کنکورد می‌پردازیم. تمرکز اصلی گشت امروز بر بازدید از ساختمان اپرای گارنیه است که بلیط‌های ورودی آن از پیش رزرو شده است. در پایان گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهاد راهنما ساعات بیشتری را از جاذبه‌های پاریس لذت ببریم.

4

وقت آزاد امروز این امکان را به ما می‌دهد که با زوایای دیگری از این شهر تاریخی و هنری آشنا شویم. می‌توانیم مجذوب لبخند اسرارآمیز مونا لیزا در موزه معروف لوور بشویم یا از آرامگاه صادق هدایت و سایر بزرگان هنر و ادبیات جهان در پرلاشز بازدید کنیم. یا اینکه وقت خود را در اختیار راهنما قرار دهیم تا با برنامه‌ای پیشنهادی مانند گشتی یک روزه در پارک تفریحی دیزنی لند، گوشه‌هایی دیگری از این شهر زیبا را به ما بنمایاند. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

5

روز ترک پاریس و حرکت به سمت بارسلون فرا رسید. پس از فرود آمدن پرواز در فرودگاه بارسلون و تحویل گرفتن بارها به سمت هتل روانه خواهیم شد. لازم به ذکر است به دلیل اینکه پرواز در حوزه‌ی شنگن انجام می‌شود، هیچگونه باجه‌ی کنترل گذرنامه جهت دریافت مهر ورود یا خروج در فرودگاه نخواهد بود و گذرنامه‌ها تنها جهت تطبیق هویت و مشخصات بلیط کنترل می‌شوند. پس از ورود به هتل بارسلون و تحویل گرفتن اتاق‌ها، مانند شهر قبل ساعاتی را در اختیار داریم تا با استفاده از پیشنهادات راهنما گوشه‌هایی از دومین شهر بزرگ اسپانیا و مرکز ایالت کاتالونیا را ببینیم.

6

در دومین روز اقامتمان در بارسلون در گشتی نیم روزه به بازدید از مناطقی چون پارک گوئل،خانه‌های طراحی شده توسط آنتونیو گائودی مانند کازا میلا و کازا باتیو،میدان کاتالونیا و خیابان رامبلا رفته و در خاتمه گشت می‌توانیم به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در شهر یا ساحل زیبای بارسلون بگذرانیم.

7

در گشت امروزمان نیز به بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا رفته و تلفیق زیبای هنر مدرن با باورهای مذهبی را خواهیم دید. ادامه روز را نیز در اختیار داریم تا سری به مراکز خرید بارسلون بزنیم یا از طعم غذاهای اصیل اسپانیایی در رستوران‌های خیابان رامبلا لذت ببریم. به عاشقان فوتبال توصیه می‌کنیم بازدید از ورزشگاه نیوکمپ را از دست ندهند.

8

به پایان تور نزدیک می‌شویم! امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم با جاذبه‌ها و دیدنی‌های بیشتری در این شهر زیبا آشنا شویم و ساعاتی را به قدم زدن در این شهر اختصاص دهیم. به دوستداران فرهنگ و هنر توصیه می‌کنیم که بازدید از موزه پیکاسو و خوان میرو را فراموش نکنند. بازار بوکریا، کوه تیبیدابو و تپه مونجوئیک از دیگر دیدنی‌هایی است که نباید فرصت دیدن آن‌ها را از دست داد. در این روز به یادماندنی یک وعده ناهار و یک وعده شام در یکی از رستوران‌های شهر به همراه تماشای رقص فلامنکو هم جزو برنامه‌ خواهد بود.

9

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! لازم است که حداقل 3 ساعت قبل پرواز درفرودگاه بارسلون حاضر باشیم تا به سمت تهران پرواز کنیم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت فرانسه به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌نمائیم. هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود، زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

لوازم ضروری

  • 1- مدارک شناسایی
  • 2- داروهای شخصی
  • 3- وسایل نظافت شخصی
  • 4- لباس مناسب فصل
  • 5- گذرنامه
  • 6- وسایل شنا
  • 7- کفش پیاده روی

لوازم پیشنهادی

  • 1- کرم ضد آفتاب
  • 2- ملحفه
  • 3- کلاه و عینک آفتابی
  • 4- دوربین عکاسی
  • 5- یک دست لباس اضافه
  • 6- کوله پشتی یک روزه

درباره سفر

توضیحات مهم

شرایط و مقررات

سایر خدمات

فرم ثبت نام یا رزرو سفر به زودی...

قابل پرداخت توسط تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
نوع ثبت نام تعداد نفرات نام و نام خانوادگی موبایل ایمیل مبلغ قابل پرداخت
هر نفر: از 49,900,000 تومان + 2,290 یورو
از 49,900,000 تومان + 2,290 یورو

سایر روش‌های پرداخت

در صورتی‌که به هر دلیلی امکان ثبت‌نام آنلاین برای شما میسر نبود می‌توانید پس از تماس تلفنی و اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، مبلغ این سفر را به حسابهای زیر واریز و مشخصات فیش واریزی خود را از طریق تماس تلفنی به همکاران ما اطلاع دهید.
نام بانک شماره کارت شماره حساب صاحب حساب
پارسیان 6221061207610298 47000405307606 مونا شاهسون بغدادی
ملت 6104337843838903 5630408758 مونا شاهسون بغدادی