logo
شاهسون سیر دانا
- شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری / شماره ثبت: 501387
021 8834 4341
شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18
shahsavanseir2@
shahsavanseir@
5 هتل معروف مالزی

5 هتل معروف مالزی

1400/02/30

مالزی یکی از مقاصد محبوب ایرانیان و بسیاری از مردم جهان است. این کشور در چند دهه اخیر پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته و توانسته با تکیه بر دانش، ارتباطات و ایجاد بسترهای مناسب، شرایط خوبی را برای پیشرفت گردشگری ایجاد کرده است. اگر دوست دارید به مالزی سفر کنید و می‌خواهید درباره هتل‌های مهم این کشور در کوالالامپور بدانید، در این مطلب همراه‌مان باشید.

بسیاری از گردشگران در زمان انتخاب هتل سردرگمی‌هایی دارند. مثلا اینکه هتل به جاذبه گردشگری یا مرکز خرید نزدیک باشد بهتر است یا اگر تعداد ستاره‌های آن بیشتر باشد؟ طبقه چندم هتل بهتر است و چگونه می‌توانم درباره هتل‌ها اطلاعات کامل به دست بیاوررم؟ این سوالات بسیار مهم هستند و اگر قبل از سفر پاسخ مناسبی برای آنها پیدا نکنید، ممکن است به اندازه کافی از سفرتان لذت نبرید. به همین دلیل در این مطلب از وبلاگ شاهسون سیر، از 5 هتل مهم و پرطرفداری گفته‌ایم که می‌تواند در انتخاب هتل برای تور مالزی بسیار سودمند باشد.

 

 1- هتل رویال کوالالامپور

یکی از بهترین هتل‌های کوالالامپور، هتل 5 ستاره رویال است. این هتل در مرکز منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار گرفته و تا مراکز خرید همانند لات 10 و ‏Sungei Wang‏  5 دقیقه فاصله دارد. ضمنا هتل رویال تا برج دوقلوی پتروناس و خیابان ‏پتالینگ 10 دقیقه فاصله دارند.‏ اتاق‌های این هتل دارای کفپوش موکت بوده و مجهز به تهویه کننده هوا، تلویزیون، ماهواره، صندوق امانات و چای یا ‏قهوه ساز هستند. حمام اختصاصی هر اتاق نیز مجهز به تمام امکانات بهداشتی است. ‏میهمانان هتل می‌توانند از تجهیزات مرکز بدنسازی استفاده کنند. ضمنا برای افرادی که قرارهای ملاقات دارند نیز سالن ‏کنفرانس مجهز برای جلسات ارائه می‌شود.‏ در کافی هاوس ‏Makan2‎‏ انواع غذاها به صورت بوفه سرو می‌شود و در لابی هتل نیز انواع قهوه و غذاهای سبک را ارائه می‌کنند.‏ در نهایت‏ این هتل دارای دو غذاخوری، یک استخر روباز و یک سالن ‏ورزشی نیز می‌باشد تا از اقامت خود در این هتل بسیار لذت ببرید.

 

2- هتل گرند سیزنز

بلندترین هتل مالزی، هتلی سرخ رنگ به نام  گرند سیزنز است. گرند سیزنز در منطقه‌ای تجاری قرار دارد و به سبب ارتفاعش، پنجره‌های آن نمای بسیار خاص و زیبایی دارند. از روبروی این هتل خطوط حمل و نقل عمومی عبور می‌کنند و از جمله هتل‌هایی است که می‌توان در آن مردم ملل دیگر به خصوص هندی‌ها را بیشتر دید. این هتل 4 ستاره است و صبحانه‌های آن ترکیبی از غذاهای مالایی، هندی، آسیایی و بین‌المللی است. وای فای، اینترنت، آرایشگاه، بار، آرایشگاه، استخر روباز و سونا از جمله امکانات این هتل است. در اطراف این هتل مراکز خرید وجود ندارد اما از نظر تمیزی و امکانات تفاوتی با هتل‌های بزرگ و لوکس مالزی ندارد.

 

3- هتل هالیدی این اکسپرس

یکی از زیباترین هتل‌های مالزی، هالیدی است. این هتل دارای امکانات بسیاری برای گردشگران و تاجران است. از سوی دیگر این هتل تا مراکز تجاری کمتر از 1 کیلومتر فاصله دارد و می‌توان از هتل تا مراکز خرید را پیاده طی کرد. علاوه بر این اگر در طول سفر لباس‌هایتان به خشکشویی نیاز داشت، می‌‌توانید از خدمات هتل استفاده کنید.

نکته دیگر ارائه محصولات بهداشت فردی به صورت پک و جداگانه در هر اتاق است که به صورت رایگان شارژ می‌شود. صبحانه‌های این هتل نیز جذاب و به یاد ماندنی است و بی‌شک اگر ناهار یا شام را هم در هتل باشید، پشیمان نخواهید شد.

 

4- هتل ایستانا کوالالامپور

هتل ایستانا با معماری هاص، جذاب و متفاوتش مخصوص کسانی است که به شرایط اقامت‎‌شان بسیار اهمیت می‌دهند. روبروی این هتل درختان گرمسیری جذابی کاشته شده و معماری آن تلفیقی از هنر شرق و غرب است. 

این هتل با وجود 5 ستاره بر پیشانی‌اش به زیبایی می‌درخشد و بعضی از اتاق‌ها به سمت برج‌های پتروناس دید دارند. سالن همایش، سالن عروسی و چند کافه و رستوران، از دیگر امکانات این هتل است.

این هتل جز 7 درصد هتل تاپ کوالالامپور است و با داشتن اتاق‌های خاص و سالن‌های بزرگ نه فقط برای گردشگران بلکه برای ساکنان مالزی نیز دوست‌داشتنی و جذاب است.

 

5- هتل مترو کوالالامپور

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره و معروف مالزی، هتل مترو است. این هتل نیز به بخش تجاری و مراکز خرید نزدیک است و می‌توان آن‌را در دسته بهترین و برترین هتل‌های مالزی دانست. اتاق‌های این هتل نیز امکاناتی نظیر وای فای، مینی بار و... را دارند و اگر اهل پیاده روی باشید می‌توانید در ساعاتی که هوا خنک‌تر است، پیاده به مراکز گردشگری کوالالامپور سر بزنید. این هتل حدود 17 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور فاصله دارد و از جمله هتل‌های خوب این شهر قرار می‌گیرد.

 

در این مطلب به بررسی 5 هتل خوب و مناسب که در دسته 4 و 5 ستاره قرار می‌گیرند، گفتیم. لازم به ذکر است که بی‌شک در این شهر هتل‌های خوب دیگری هم هستند که می‌توانید با توجه به نیاز، علاقه و تاریخ تور مالزی شاهسون سیر درباره آنها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. همکاران ما در آژانس شاهسون سیر دانا برای ارائه بهترین خدمات، همواره هتل‌های خوبی را معرفی می‌کنند که در محله‌های خوبی قرار دارند. چرا که برخی هتل‌های کوالاالامپور در مناطق جالبی نیستند و ممکن است در مدت اقامت مشکلاتی برایتان پیش بیاید. در نتیجه به تجربه و دانش ما اعتماد کنید و هتل‌هایی مناسب را انتخاب کنید.