logo
شاهسون سیر دانا
- شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری / شماره ثبت: 501387
021 8834 4341
شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18
shahsavanseir2@
shahsavanseir@
5 پیشهاد تور یکروزه در خرداد و تابستان

5 پیشهاد تور یکروزه در خرداد و تابستان

1399/01/01

تورهای یکروزه در آخرین ماه از فصل بهار می‌تواند فرصتی عالی برای استراحت، گذراندن اوقاتی مفرح در کنار دوستان و اعضای خانواده و کسب تجربه‌های نو باشد. در این مطلب از وبلاگ شاهسون سیر برایتان از 5 تور یکروزه‌ای گفته‌ایم که در خرداد و ماه‎های تابستان، بسیار پیشنهاد می‌شود.

از زمانی که زندگی شهرنشینی و مشکلات گوناگون آن به سرنوشت اکثریت ما راه پیدا کردند، سفر، تبدیل به گریزگاهی شد تا با کمک آن دمی بیاساییم، از مشکلات دور شویم و خاطرات زیبایی را رقم بزنیم. اما گاهی مشغولیت‌های گوناگون اجازه سفر طولانی را نیز به ما نمی‌دهد. در این شرایط تورهای یکروزه بهترین انتخاب هستند. اما برای یک سفر یکروزه کوتاه به کجا برویم؟ آژانس گردشگری شاهسون سیر که مجری مستقیم تورهای ایرانگردی و جهانگردی است برایتان پیشنهاد دارد.

 

1- دیدار با دیار پلنگ‌ها

یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توان در ماه‌های گرم سال به سراغ آن رفت، رودخانه نوردی است. در بین رودخانه‌هایی که به پایتخت نزدیکند، رودخانه پلنگ‌دره از محبوبیت بیشتری برخوردار است. رودخانه‌‌ای که معمولا در خرداد، تیر و مرداد پرآب اما با جریان آرام است و طبیعت اطراف آن نیز بی‌اندازه چشم‌نواز و دوست‌داشتنی است.

جنگل پلنگ دره نیز در نوع خود بی‌نظیر است. درختان سربه فلک کشیده، صدای آبشار، بوته‌های جذاب گیاهان وحشی و البته پرندگان خوش صدا از دیگر شگفتی‌هایی هستند که در تور رودخانه نوردی پلنگ دره شاهسون سیر، به دیدارشان خواهیم رفت.

تور یکروزه پلنگ دره تیر 99 + قیمت

 

2- جنگل رویایی الیمستان

اگر با تور جنگل الیمستان شاهسون سیر همراه شوید می‌توانید در کمتر از 4 ساعت از میان دود و گرمای تهران، خودتان را به جنگلی سرسبز و زیبا برسانید که محا رویش گیاهی خاص به‌نام الیمه است. جنگل الیمستان با جاده‌های پیچ در پیچ، سایه‌های خنک و رودهای کوچک اما پر آب، مسیر پیاده‌روی زیبایی را در برابر چشمان‌تان می‌گستراند که به یک دشت پهناور و زیبا می‌رسد. دشتی که بخشی دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد مانند جای برخورد یک شهاب‌سنگ، درختان زیبا و البته چمنزاری است که می‌توانید زیراندازتان را در آنجا پهن و ناهاری خوشمزه را در کنار همسفران‌تان میل کنید. علاوه بر این؛ جنگل الیمستان مسیری معروف و مهم در بین کوهنوردان است و آنها نیز در گروه‌های چند نفره از جاده‌های دیگر، عبور می‌کنند.

تور جنگل الیمستان تابستان 99 + قیمت

 

3- پل ورسک و دریاچه شورمست

اگر دوست دارید در یک روز هم به دیدار جاذبه‌های فرهنگی و هم به دیدار جاذبه‌های طبیعی بروید، این تور مخصوص شماست. پل ورسک که بیش از 90 سال پیش ساخته شده و هنوز هم قطارها از روی آن عبور می‌کنند، از جمله زیباترین و مهم‌ترین آثار فرهنگی ایران معاصر است. پلی که برای ساخت آن دو سال، مقداری بسیار ناچیز به مبلغ قند و شکر اضافه شد و رضاشاه پس از آماده شدن پل، از مهندس آن خواست کیفیت و استحکام پل را با جانش نشان دهد.

تور پل ورسک تیر 99 + قیمت

 

در کنار پل ورسک، سه خط آهن نیز وجود دارد که به سه خط طلا معروفند و توانسته‌اند تحولی مهم در صنعت ریلی کشور ایفا کنند. از زیر پل ورسک رودخانه‌ای نیز عبور می‌کند و در این تور یکروزه صخره‌نوردانی را می‌بینید که در کنار کوه‌های پل ورسک در حال تمرین هستند.

پس از پل ورسک دیدار از دریاچه شورمست نیز می‌تواند حسابی دلچسب باشد. دریاچه‌ای که اطرافش امکانات رفاهی متعددی وجود دارد و سایه‌های خنک آن، بعد از ظهرهایی دل‌انگیز را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

4- شهرستانک

یکی از معروف‌ترین ییلاق‌های قاجاری، شهرستانک است. روستایی بسیار زیبا که هنوز بقایای کاخ ناصرالدین شاه قاجاری در آن وجود دارد و به درختان گیلاس و آلبالویش معروف است. جالب است بدانید که شهرستانک آنقدر خنک است که در ماه خرداد ممکن است هنوز درختانش شکوفه داشته باشند. شهرستانک فضایی عالی برای پیاده‌روی و گذاراندن اوقات فراغت، خریدن گردو و بادام و البته امتحان کردن طعم لواشک‌های محلی است.

تور شهرستانک خرداد 99 + قیمت

 

5- هفت چشمه

یکی از زیباترین و دلچسب‌ترین سفرهای تابستانی می‌تواند دیدار از هفت چشمه‌‌ی جاده چالوس باشد. هفت چشمه‌ای که تا تهران فاصله بسیار کمی دارند و با رودی خروشان، هوایی خنک را به شما هدیه خواهند کرد. در تور یکروزه هفت چشمه، می‌توانید درختان کهنسال زیادی را ببینید، از صدای رودخانه لذت ببرید، آب بازی کنید و بعد با کوله باری از خاطرات زیبا به خانه بازگردید.

تور یکروزه هفت چشمه تیر 99 + قیمت

 

آژانس شاهسون سیر برای ماه‌های گرم سال برنامه‌های متنوع و زیادی را ترتیب داده تا بتوانید به جبران روزهایی که به خاطر بیماری کرونا در خانه بودید، از گشت و گذار در طبیعت لذت ببرید و خستگی روزهای کاری را از تن به در کنید. در ماه‌ خرداد و فصل تابستان با تورهای جذاب یکروزه همراه ما باشید.